კრიტერიუმები
|
9-10 მაღალი
|
7-8 კარგი
|
5-6 საშუალო
|
1-4 სუსტი
|
ჩართულობა
|
არის აქტიური, ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი,
ლოგიკური და ორიგინალურია, სრულყოფილად პასუხობს შეკითხვებს, გამართულად მეტყველებს,
აქვს მდიდარი ლექსიკა.
|
აქვს ფაქტობრივი ცოდნა, თითქმის გამართულად მეტყველებს,
შეუძლია არგუმენტირებული მსჯელობა, ადეკვატურია.
|
მეტ-ნაკლებად გამართულად მეტყველებს, აქვს მწირი ფაქტობრივი
ცოდნა, ყველა კითხვას ვერ პასუხობს.
|
არ აქვს ფაქტობრივი ცოდნა, იცავს მეტყველების ელემენტარულ
წესებს, უჭირს სათქმელის გასაგებად გადმოცემა, კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
წერითი დავალება
|
შემოქმედებითად და გამართულად წარმოაჩენს სათქმელს,
იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს, თითქმის არ უშვებს შეცდომებს.
|
წერს გასაგებად, აქვს შესაფერისი ლექსიკა, უშვებს
მცირე შეცდომებს.
|
ახერხებს სათქმელის გადმოცემას, თუმცა არათანმიმდევრულად,
ლექსიკა ღარიბია, უშვებს შეცდომებს.
|
ბუნდოვნად გამოხატავს სათქმელს, არ აქვს წერის კულტურა,
ლექსიკა ძალიან ღარიბია, უშვებს ბევრ შეცდომას.
|
ორგანიზებულობა
|
ორგანიზებულია.
|
ნაწილობრივ ორგანიზებულია.
|
აკლია ორგანიზებულობა.
|
არ არის ორგანიზებული.
|
შეფასების სქემები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment