შეფასების სქემები

კრიტერიუმები
9-10 მაღალი
7-8 კარგი
5-6 საშუალო
1-4 სუსტი
ჩართულობა
არის აქტიური, ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ლოგიკური და ორიგინალურია, სრულყოფილად პასუხობს შეკითხვებს, გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა.
აქვს ფაქტობრივი ცოდნა, თითქმის გამართულად მეტყველებს, შეუძლია არგუმენტირებული მსჯელობა, ადეკვატურია.
მეტ-ნაკლებად გამართულად მეტყველებს, აქვს მწირი ფაქტობრივი ცოდნა, ყველა კითხვას ვერ პასუხობს.
არ აქვს ფაქტობრივი ცოდნა, იცავს მეტყველების ელემენტარულ წესებს, უჭირს სათქმელის გასაგებად გადმოცემა, კითხვებზე პასუხის გაცემა.
წერითი დავალება
შემოქმედებითად და გამართულად წარმოაჩენს სათქმელს, იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს, თითქმის არ უშვებს შეცდომებს.
წერს გასაგებად, აქვს შესაფერისი ლექსიკა, უშვებს მცირე შეცდომებს.
ახერხებს სათქმელის გადმოცემას, თუმცა არათანმიმდევრულად, ლექსიკა ღარიბია, უშვებს  შეცდომებს.
ბუნდოვნად გამოხატავს სათქმელს, არ აქვს წერის კულტურა, ლექსიკა ძალიან ღარიბია, უშვებს ბევრ შეცდომას.
ორგანიზებულობა
ორგანიზებულია.
ნაწილობრივ ორგანიზებულია.
აკლია ორგანიზებულობა.
არ არის ორგანიზებული.

No comments:

Post a Comment